Een crisis kan er flink inhakken. Ineens staan alle seinen voor je onderneming op oranje. Of rood. Hoe overleef je zo’n crisis?
Luister naar de podcast en ontdek:
👉 Op welke marketing(kanalen) je je het beste kunt focussen
👉 Hoe het precies zit met e-mailmarketing en SEO
👉 Hoe je op een crisis in kunt spelen met je marketing
👉 Hoe je marketing/reclame maakt waar iedereen blij van wordt
Voor deze aflevering hebben we een mooie gast weten te strikken: Erwin Wijman.
Erwin is marketingdeskundige, schrijver, journalist (voor o.a. NRC, het Financieele Dagblad en het Parool), columnist en interviewer.
Het laatste boek waar hij aan bijgedragen heeft, is Never waste a good crisis. Hierin beschrijven tien deskundigen wat je vandaag nog kunt doen om een crisis te overleven.
Interessante podcast, echt spannend.Ik heb een goede tip van je aangenomen.
Beste wensen, Emma
Dank voor je reactie Emma. Tof om te horen dat je de podcast interessant vindt :).